جهت دستیابی به موارد ذکر شده، در تلویزیون سامسونگ 75AU8000 پردازنده ای از نوع Crystal Processor 4Kتعبیه شده است. این پردازنده قادر است هر نوع تصویر و ویدیویی با هر میزان از کیفیت را تا سطح کیفیت 4K ارتقا داده و به نمایش بگذارد. همچنین، این پردازنده از تکنولوژی پیشرفته ی باز تولید تن رنگ ها بهره می برد تا رنگ های بسیار طبیعی را برای تصاویر ایجاد نماید. بامیرزا یکی از فروشگاههای اینترنتی سطح کشور ، که در سال 1400 تاسیس شده است و با گسترده‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌ بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی می‌کند.

برندهایی قرار دارد که از نوین ترین فناوری ها در محصولات خود استفاده می کند . سامسونگ در صنعت الکترونیک ، جزو اولین برند هایی است که توانست به سرعت رشد کند و در سرتاسر جهان محصولات باکیفیتی را به تولید برساند. شرکت های خوشه ای مانند سامسونگ ، قادر هستند چندین مارک زیر مجموعه خود را رهبری کنند تا بتوانند تأثیر خود را بر جامعه جهانی چندین برابر کند . علاوه بر تولید تلویزیون ، سامسونگ در طراحی و تولید یخچال ، لباس شویی و گوشی های همراه نیز بسیار موفق عمل کرده است .

مقایسه تلویزیون 75 اینچ سونی AU8000 و مدل 50x75a براویا X7500a 2021

به علاوه شما این امکان را دارید تا عکس‌های خانوادگی خود را بر روی نمایشگر تلویزیون انتقال دهید و آن‌ها را به تابلوی نمایش عکس‌های خانوادگی تبدیل نمایید. این تلویزیون نسبت به مدل مشابه خود یعنی TU8000 تغییرات بسیار زیادی خصوصا در نازک تر شدن آن، پایه ها و قسمت پشت تلویزیون داشته است. رنگ تلویزیون سامسونگ 75AU8000 خاکستری روشن است و در پشت آن بافت های ریزی دیده میشود که نسبت به مدل قبلی بسیار زیباتر است.

سیستم عامل در تلویزیون های سامسونگ از نوع تایزن است که هم سریع سات و هم با کاربران آیفون و اندروید میانه خوبی دارد. این تلویزیون طراحی پایه کنار را دارد که مدیریت کابل در آن پیاده شده است. تلویزیون 75 اینچ سامسونگ با توجه به اینکه پایه ها به کناره قاب نزدیک تر وصل می شوند برای آن باید میز تلویزیون عریضی در نظر گرفت. این تلویزیون با طراحی AirSlim در زمان نصب بر روی دیوار جذابیت زیادی داشته و زیاد حجیم به نظر نمی رسد.

Inch Tv 2021 Samsung Au8000

قابلیت Gallery و Ambient Mode برا نمایش آثار هنری و نما دادن به خانه یتان. تکنولوژی Micro Dimming از نوع UHD Dimming که به کمک آن ها نور پس زمینه را کنترل میکند. شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید عکس ها را به بررسی خود اضافه کنید. مرورگر وب نیز باعث خواهد شد تا دسترسی سریعی به صفحات متنوع و گسترده وب داشته باشید و هر آنچه را که می‌خواهید جستجو نمایید.

لوازم جانبی

در قسمت سیستم صوتی این تلویزیون دو عدد اسپیکر طراحی شده اند که توان پخش صدای 20 وات را دارند، هر کدام از بلندگو ها صدا را با قدرت 10 وات منتشر می کند. که این صدا بسیار ایده آل بوده و بدون هیچ عیب و نقصی صدا به گوش مخاطبان خواهد رسید. سامسونگ برای افزایش کیفیت رزولوشن این مدل از تکنولوژی 4K Uspscaling استفاده کرده است. به وسیله این تکنولوژی شما میتوانید تصاویر با رزولوشن بسیار بالاتری تماشا کنید.

طراحی این تلویزیون مانند مدل‌های گران قیمت QLED بدون حاشیه نیست، اما با این وجود حاشیه کمی دارد به آسانی می‌توانید آن را روی دیوار نصب کنید، تا به طور طبیعی با فضای شما ترکیب شود. پشت این تلویزیون خوش ساخت از قاب‌های پلاستیکی با ضخامت کمتر از 1 سانتی متر طراحی شده است که ظاهری شیک را ارائه می‌دهد.

سامسونگ با راه حل کابل تمیز به فکر از بین بردن نابسامانی اطراف تلویزیون بوده است. کابل‌ها را مرتب نگه دارید، آنها را پنهان کنید و درهم ریختگی را کاهش دهید، ظاهر یپارچه تلویزیون را حفظ نماید و از شر بهم ریختگی خلاص شوید.پاهای این تلویزیون به صورت مستطیلی طراحی شده است و با یک ضربه ساده در تلویزیون مونتاژ می‌شود. طراحی شیک AirSlim تلویزیون Crystal UHD ، آن را به مکمل مناسبی برای هر خانه تبدیل کرده است.

شما با این تلویزیون ریموت کنترل جدید مدل TM را مشاهده می کنید که با نور خورشید شارژ می شود و در انتهای آن یک پورت USB سری C وجود دارد تا کاربر بتواند آن را با برق نیز شارژ کند. تلویزیون های سال 2021 شرکت سامسونگ با پسوند A معرفی شده اند که نسبت به مدل 2020 یا همان T پیشرفت های قابل توجهی داشته است.

تلویزیون 75 اینچ سامسونگ مدل AU8000 جزء با کیفیت ترین و مدرن ترین محصولات شرکت سامسونگ می باشد. که با موتور پردازشگر قوی Crystal Processor 4K با پردازنده ی 4 هسته ای و میلیون ها پیکسل سازنده صفحه نمایش این محصول می باشد. از امکانات روز دنیا که قابلیت اتصال وایفای و پورت LAN امکان اشتراک گذاری هوشمند می باشد که کمپانی سامسونگ آن را در اختیار کاربران خود قرار داده است. از دیگر قاببلیت های این تلویزیون می توان به قابلیت ارتقای کیفیت تصاویر 4K موسوم به Upscaling 4K می باشد که با وجود این قابلیت تمامی تصاویری را که پایین تر از 4K می باشند را با کیفیت نزدیک به 4K می توانید مشاهده کنید.

تقویت لحظات دیداری شما با استفاده از فناوری‌های پیشرفته!

چندین عکس را در یک کلاژ زیبا قرار دهید یا آنها را در یک نمایش اسلاید قرار دهید تا خاطرات بیشتری را به اشتراک بگذارید. اگر این محصول را قبلا از نگارشاپ خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در افرا تی وی بنویسید.

فروشگاه اینترنتی آترین کالا همواره در راستای تعامل بیشتر با کاربران در تلاش بوده و به همین واسطه فعالیت خود را نیز در شبکه های اجتماعی آغاز نموده تا از همکاری شما عزیزان در راستای تکامل بیشتر و خدمت رسانی بهتر بهره مند شود. تایزن به مدن یک دهه است در تلویزیون های سامسونگ نقش آفرینی می کند این سیستم عامل بسیار سریع است و همچنین پاسخگویی بالایی را دارد. سامسونگ در این تلویزیون از Google Air Play 2 استفاده کرده است که کاربران آیفون می توانند با این تلویزیون داده را به اشتراک بگذارند و یا صفحه نمایش گوشی را با این تلویزیون تماشا کنند. سامسونگ از میانبر هایی زیاد برای دسترسی به محتوای با کیفیت استفاده کرده است.

شما در این صفحه می توانید قیمت تلویزیون سامسونگ AU8000 سایز 75 اینچ را مشاهده کرده و نسبت به خرید آن با تضمین اصالت و سلامت کالا ، گارانتی معتبر یا بدون گارانتی از فروشگاه سلام بابا اقدام نمایید. در صورتی که به تلویزیون بهتری برای تماشای فیلم و بازی کردن نیاز دارید و می توانید بیشتر هزینه کنید، پیشنهاد می کنیم به سراغ تلویزیون سامسونگ AU9000 بروید. اگر بودجه کمتری دارید و به دنبال تلویزیون ارزان قیمت هستید می بایست به تلویزیون سامسونگ AU7000 در فروشگاه سلام بابا سر بزنید.