این که آیا شما به دنبال شغل های پردرآمد ، بهترین کار آزاد هستید یا اینکه فقط به کارهای آزاد بپردازید که بتواند پس انداز شما را پرداخت کند یا قبض های خود را پرداخت کند ، پس به مکان مناسبی رسیده اید.

مهم نیست اگر این صورتحساب بیش از حد معمول پایین بیاید ، رئیس شما به تدریج بدتر شود ، یا اگر فقط از کلاهبرداری تمام وقت خود خسته شده اید ، من به این وب سایت های برتر مشاغل آزاد رسیده ام .

یکی از رایج ترین مواردی که شما می شنوید این است که برای ایجاد شغل آزاد می توانید زمان ببرد. شما باید خودتان سرمایه گذاری کنید ، خواه کلاس باشد ، نرم افزار یا مارک تجاری. شما نیاز به ایجاد اتصالات دارید ، برای ایجاد یک نمونه کارها و دریافت نام خود از آنجا با کار با هزینه کمتری شروع کنید.

بله ، همه اینها درست است. اما این بدان معنی نیست که اکنون نمی توانید شروع کنید. مانند ، همین حالا.

فقط به این دلیل که ایجاد یک مشاغل آزاد به زمان نیاز دارد ، به این معنی نیست که نمی توانید سریعاً به این کار بروید و به راحتی شیرجه بزنید. بنابراین این لیست از سایت های شغلی آزاد را که می توانید بلافاصله شروع به کار کنید ، گردآوری کردم.

برای انتخاب بهترین وب سایت های مشاغل آزاد ، بر اساس طبقه بندی ، گزینه های من را بررسی کنید:

بهترین وب سایت های مشاغل آزاد برای کار آزاد از راه دور

مشاغل آزاد عمومی (وب سایت ها)

مشاغل ویراستاری و تولید محتوا (وب سایت ها)

مشاغل طراحی سایت (وب سایت ها)

مشاغل توسعه دهنده اپلیکیشن ها (وب سایت ها)

مشاغل عکاس آزاد (وب سایت ها)

مشاغل بازاریابی آزاد (وب سایت)

مشاغل دستیار مجازی (وب سایتها)

بانک اطلاعات مشاغل (وب سایتها)

مشاغل ویرایش ویدئوی مستقل (وب سایت)

مشاغل فروش آزاد (وب سایت ها)

مشاغل پشتیبانی مشتری آزاد (وب سایت)

لطفا توجه داشته باشید که برخی از لینک های زیر لینک های وابسته هستند و بدون هیچ هزینه اضافی برای شما ، ممکن است یک کمیسیون کسب کنم. بدانید که من فقط محصولات ، ابزارها ، خدمات و منابعی را که شخصاً استفاده کرده ام و معتقدم واقعاً مفید هستند ، توصیه نمی کنم ، نه به دلیل کمیسیون های کوچکی که در صورت تصمیم به خرید آنها می گیرید. مهمتر از همه ، من هیچ وقت از خرید چیزی که نمی توانید آن را بپذیرید یا هنوز آماده اجرای آن نیستید ، طرفداری می کنم.

اگر به دنبال مشاغل دور از راه دور و بصورت تمام وقت به دنبال فرصت های آزاد هستید ، پس از آن 60 وب سایت بهترین کار از راه دور را برای کار امروز از راه دور ببینید .

خوب ، حالا بیایید وارد لیست بهترین وب سایت های مشاغل آزاد شوید!

در مرحله اول ، وب سایتهای شغلی بزرگتر که کمی از همه چیز برخوردار هستند.

بهترین وب سایت ها برای مشاغل آزاد

این وب سایتهای بازار دارای نمونه گیری گسترده ای از مشاغل آزاد است. این که آیا شما نویسنده ، طراح ، توسعه دهنده ، بازاریاب ، فروشنده ، عکاس و یا تقریبا هر ارائه دهنده خدمات دیگری باشید ، مشاغل آزاد برای شما در این بازارها وجود دارد.

1. FlexJobs .

بهترین وب سایتهای شغلی آزاد FlexJobs

این یک سایت بسیار باکیفیت است که نه تنها مشاغل آزاد ، بلکه حیلهها از راه دور و در غیر این صورت انعطاف پذیر است. این نوع کار بر اساس نوع کار آزاد (یا در غیر این صورت) که شما می خواهید طبقه بندی شده است ، و نیازی به نگرانی در مورد ارسال های کلاهبرداری نخواهید بود ، زیرا آنها مشاغل را تحقیق می کنند و حرکات جدید را کاملاً رصد می کنند. همانطور که مطمئنم حدس زده اید ، اگر می خواهید دسترسی منظم به مشاغل آزاد آنها داشته باشید ، آزاد نیست. جزئیات آنها را در اینجا بررسی کنید تا ببینید که آیا طاقچه شما ارزش دارد (نکته: احتمالاً 🙂 است).

2. SolidGigs .

بهترین وب سایتهای مشاغل آزاد SolidGigs توسط Millo در سیراب

به عنوان یک فریلنسر ، زمان پول است. این بدان معناست که اگر هر هفته ساعتها به جای انجام کارهای قابل پرداخت در مشتری مشغول شکار مشاغل آزاد باشید ، درآمد خود را از دست می دهید.

به همین دلیل است که من شخصاً SolidGigs را به انواع فریلنسرهایی که باید سریع کار آزاد پیدا کنند توصیه می کنم . تیم SolidGigs (از جمله دوست خوب من پرستون لی) با ده ها هیئت مدیره آزاد کار می کند و هر هفته بهترین 2٪ موارد حرکات آزاد را از سراسر وب برای شما ارسال می کند - از بین بردن کار وقت گیر فیلتر کردن در بین ده ها مستقل تابلوهای شغلی و بررسی فرصتها خودتان.

علاوه بر لیست گرافیک فقط هر هفته ، آنها همچنین کتابخانه ای با منابع عظیم را همراه با دوره ها ، مصاحبه ها ، قالب ها ، اسکریپت ها و سایر ابزارها با تمرکز بر کمک به شما در زمین jobs شغل های آزادتر ، مذاکره درمورد نرخ ها ، امتیازات عالی مشتریان و تجارت آزاد خود را رشد دهید. به طور جدی ، این ترکیبی کشنده از کلمات متفرقه و منابع آموزشی هفتگی (از فریلنسرهای برتر در سراسر جهان) سرقت مسخره ای است برای هزینه بسیار کم ماهانه.

SolidGigs را امتحان کنید تا امروز امتحان کنید. من نمی توانم آن را به شدت توصیه کنم ... و بعلاوه ، اگر از این لینک استفاده کرده و کد "RYROB" را در پرداخت وارد کنید ، ماه اول خود را فقط با 2 دلار دریافت خواهید کرد .

3. پنجر.

بهترین وب سایت های شغلی آزاد Fiverr

Fiverr نام خود را از طراحی سایت خود می گیرد: هر شغل با 5 دلار شروع می شود. کم صدا به نظر می رسد ، اما شما می توانید ردیف های بالاتر از گزینه پایه 5 دلاری را تنظیم کنید ، که به سرعت اضافه می شود! همچنین این یک راه عالی برای شروع و ایجاد نمونه کارها است.

4- کار کردن

بهترین کار در وب سایت های شغل آزاد

روزگاری ، دو سیستم عامل پیشرو برای فرود کار مشاغل آزاد وجود داشت: oDesk و Elance. سرانجام ، دو پادشاهی آنها برای ایجاد یک بازار بزرگ صلح آمیز برای ایجاد شغل آزاد از مشتری در سراسر جهان ترکیب شدند. Enter: Upwork. در نتیجه ، این سایت مشاغل آزاد بسیار زیاد است. آنها بیش از 12 میلیون فریلنسر و 5 میلیون مشتری در هر سال 3 میلیون شغل آزاد دارند. تقریباً هر آزادکار می تواند طاقچه های خود را در اینجا پیدا کند ، اما برحذر باشید: Upwork 20٪ طول می کشد تا اینکه شما به طور منظم با یک مشتری رابطه برقرار کنید. بسیار مبتدی دوستانه است ، اما آماده باشید تا از طریق سایت هایی مانند Upwork ، مشاغل آزاد ارزان قیمت را انتخاب کنید تا از مکان هایی که بازار را با دقت بیشتری انتخاب کرده و روی یک طاقچه خاص تمرکز می کنند.

5- CloudPeeps .

بهترین وب سایتهای شغلی آزاد CloudPeeps

اگر پرتفوی عالی دارید و احساس می کنید تجربه شروع یک سطح بالاتر را دارید ، CloudPeeps ممکن است برای شما باشد. آنها کمی منحصر به فرد تر هستند ، و این باعث می شود عضویت در آن سخت تر شود اما در صورت قبولی پذیرفتن شغل آسان تر می شود. آنها بر بازاریابی ، رسانه های اجتماعی و نوشتن نسخه های کلی تمرکز می کنند. ارزشش را دارد که بررسی کنید!

6. در واقع

در واقع بهترین وب سایت های شغلی آزاد

در واقع همه مشاغل موجود در بین مصاحبه ها را جمع می کند و همه آنها را در یک مکان قرار می دهد. آنها را می توان به راحتی جستجو کرد ، و به دنبال کار ویژه از راه دور یک تکه کیک است. اگر برای کار در یک شرکت محلی باز هستید ، می توانید آن را نیز جستجو کنید. از همه بهتر اینکه مجانیه!

7. استخدام دانشکده .

بهترین جذب کننده کالج وب سایت های شغلی آزاد

دانشجو یا مدرک اخیر؟ این سایت را مرور کنید تا ببینید چه نوع مشاغل آزاد پاره وقت در مدرک شما ظاهر می شود. اینها مشاغل مبتدی بزرگی هستند که شما را تجربه خواهند کرد و امیدوارم مخاطبین برای کارهای بعدی باشند.

8. فریلنسر .

بهترین وب سایت های شغل آزاد

این سایت دارای پروژه های متنوعی است ، برخی از آنها به صورت ساعتی و برخی به صورت مسابقه نیز شکل گرفته اند - تنها نکته منفی این است که آنها فقط 8 برنامه رایگان را قبل از پرداخت هزینه عضویت ارائه می دهند. هزینه پروژه نیز کمی متفاوت است - بین 3-5 دلار یا 3-5٪ بپردازید ، هر کدام بیشتر باشد (یکی از ارزان ترین نرخ های کمیسیون).

9. گورو .

بهترین وب سایت های شغلی آزاد

گورو ایجاد پروفایل را نشان می دهد که تجربه شما را نشان می دهد ، ارتباط با کارفرمایان بالقوه را آسان تر می کند ، ضمن اینکه از طریق انبوهی از ارسال های شغلی که هر روز انجام می شود نیز سرگردان است. آنها مقدار مناسبی از برنامه های رایگان ، متناسب با سال ، ارائه می دهند و حدود 9 درصد کمیسیون را نیز پرداخت می کنند.

10. ServiceScape .

بهترین سرویس های وب سایت شغل آزاد

در ابتدا در سال 2000 راه اندازی شد ، ServiceScale یک بازار جهانی برای آزادکاران با طیف وسیعی از مهارت ها و تجربه است - با تأکید بر طراحی گرافیک ، نوشتن ، ویرایش و ترجمه. تاکنون ، آنها بیش از 259،000 پروژه با بیش از 79،000 مشتری که از این سیستم عامل استفاده کرده اند ، به اتمام رسیده اند.

ServiceScape یک وب سایت شغلی عالی برای کار با راه اندازی ها و SMB هایی است که قبلاً به صورت آنلاین برون سپاری هستند. بنابراین ، اگر مهارت و تجربه کسب کرده اید ، ServiceScape مکان بسیار خوبی برای گذراندن مدتی و اعمال در پروژه هایی است که برای شما کار می کنند.

11. Craigslist .

بهترین فهرست وب سایت های شغلی آزاد

Craigslist فروش مبل گرد و غبار مادربزرگ خود را فراموش کرده و دارای بخش بسیار خوبی برای ارسال است. شما امنیت سایتی را که مشتری را پاسخگو نگه می دارد دریافت نمی کنید ، بنابراین ایده بسیار خوبی برای تنظیم قرارداد (یا در صورت امکان به صورت حضوری ملاقات) است ، اما بیشتر افراد ارسال شده به دنبال کارهایی هستند که در سریعترین زمان ممکن انجام دهند . اگر می خواهید کارهای از راه دور را جستجو کنید یک هک است: به شهرهای Craigslist مربوطه بروید و در شهرهای بزرگ به جستجوی کار از راه دور بروید. خواهش میکنم.

بهترین وب سایت های نویسندگان برای مشاغل آزاد

شما کلمه جادو را می بافید ، جملات شما احساساتی است ، تماس شما به عمل باعث می شود افراد بخواهند با مادرانشان تماس بگیرند تا به آنها بگویند که آنها را دوست دارند. همه این جادوگران نوشتن را با این سایتها به چند وجهی سخت تبدیل کنید:

12. کنتنا .

بهترین وب سایت های مشاغل آزاد در زمینه نوشتن مشاغل در مورد Contena

Contena در این بخش از بهترین مشاغل آزاد در زمینه نوشتن به دلیل حجم بالای مشاغل پردرآمد (و باکیفیت) که همیشه در اختیار نویسندگان ، ویراستاران و تولید کنندگان محتوا در انواع مختلف قرار گرفته است. آنچه من بیشتر به Contena علاقه مندم این است که آنها ترکیبی از مشاغل آزاد و کار تمام وقت از راه دور را روی پلتفرم خود قرار می دهند. نمونه هایی از مشاغل آزاد واقعی که در حال حاضر در صفحه اصلی آنها نمایش داده شده است عبارتند از: 10،000 دلار در ماه eBook برای نوشتن یک فناوری فنی ، موقعیت نوشتن ورزشی ، مشاغل نوشتن مطالب با محوریت عکاسی و هزاران فرصت بیشتر در بسیاری از صنایع که مشاغل آزاد برای شرکتهای معتبر را انجام می دهند. .

13. حرکات نوشتن آزاد .

بهترین نکات جالب در وب سایتهای شغلی آزاد

این نام برنده جوایز خلاقانه ای نیست ، اما به این نکته توجه می کند. این سایت در اصل یک هیئت شغلی با سابقه است که از دوشنبه تا جمعه با داغترین مشتری های جدید که مایل به پرداخت پول واقعی برای نوشتن مطالب هستند ، به روز می شود. برای واقعی بودن زیادی خوب است، درست است؟

14. وبلاگ نویسی .

بهترین وب سایت های شغل آزاد وبلاگ نویسی طرفدار

با وجود نام ، می توانید همه کارها را از جمله کارهایی مانند کمک به مردم برای شروع بلاگ نویسی تا ویرایش مشاغل نوشتن نسخه برداری عمومی در اینجا پیدا کنید. آنها بهترین کارهایی را که می توانند در آنها پیدا کنند جمع می کنند تا بتوانند در سایت خود پیدا کنند و جستجو کنند. همچنین کاملاً رایگان! نکته جانبی: اگر می خواهید کالاهای خود را به عنوان یک وبلاگ نویس ایجاد کنید ، امروز از این دوره های برتر وبلاگ نویسی شروع کنید و حتماً از طریق راهنمای من برای یافتن ایده های عالی پست بلاگ ، از طریق راهنمای من بخوانید ، چه چیزی برای هدایت ترافیک به وبلاگ شما و در نهایت نحوه ساختن آن لازم است. وبلاگ نویسی پول

15. شغل روزنامه نگاری .

بهترین مشاغل آزاد در روزنامه نگاری شغل آزاد

اگر رویاهای دن راتر دارید ، اجازه ندهید که آنها بمیرند! این صفحه شغلی را ببینید که مشاغل روزنامه نگاری را از سراسر وب سرپرستی می کند - به همراه سایر نکات برجسته و نگارشی که در آن نوشته شده است.

16. خبرنامه قهوه صبح .

خبرنامه قهوه صبحانه بهترین وب سایتهای شغلی آزاد

این یک ثبت نام آسان است ، پس از آن هر روز ایمیلی را با جدیدترین و عالیترین شغل های نوشتن آزاد دریافت می کنید. کاملاً رایگان و یک روش عالی برای جستجوی جستجوی شما.

17. نوشتن آزاد .

بهترین وب سایت های شغل آزاد

این منبع شغل نوشتن برای آزادکارها در سراسر نقشه بسیار عالی است ، از نام تجاری جدید تا بسیار باتجربه. فیلتر کردن برای نوع شغلی که می خواهید و تجربه ای که دارید ، آسان است و کاملا رایگان است.

18. همه نویسندگان ایندی .

بهترین وب سایتهای شغلی آزاد همه نویسندگان ایندی

این سایت سالهاست است که می توانید مشاغل ارسال شده را جستجو کنید و براساس کلمات کلیدی که دوست دارید در یک فید مشترک شوید. استفاده و درخواست شغل رایگان است و طرح آنها مقایسه پروژه های موجود را با بودجه مشتری آسان می کند - حتی نشان می دهد که بودجه کم است.

19. آزادی با نوشتن .

بهترین وب سایتهای شغلی آزاد با نوشتن

نه تنها می توانید با فرصت نوشتن در خبرنامه آنها ثبت نام کنید بلکه می توانید ارسال کنید تا برای آنها بنویسید. آنها هزینه خوبی را پرداخت می کنند ، اما برای تسویه حساب باید ایده خوبی ارائه دهید. اگر مفهومی دارید که فکر می کنید خوب کار خواهد کرد ، قطعاً ارزش عکس گرفتن دارد. در حالی که منتظر شنیدن دوباره هستید ، همیشه می توانید فرصت های موجود در خبرنامه آنها را نیز بررسی کنید.

20. رسانه بیسترو .

بهترین وب سایت های شغلی آزاد Media Bistro

Media Bistro از دسته بندی های کمی خوب و متنوعی برخوردار است که شامل نوشتن و ویرایش است. لیست سرفصل شده آنها همه چیز را از ویرایش کتاب گرفته تا محتوای روابط عمومی دارد ، بنابراین مطمئناً چند مورد متناسب با طاقچه شما پیدا کرده اید.

21. به وبلاگ پرداخت می شود.

بهترین وب سایت های شغلی آزاد که به وبلاگ پرداخت می شوند

تماس با همه وبلاگ نویسان! این سایت توسط یک نویسنده مستقل فکر شده بود که قبلاً از طریق آن آسیاب کرده بود و می خواست که راه بهتری پیدا کند. خبر خوب این است که آنها لیستی از مشاغل کاملاً مشخص را برای درخواست (مرتب سازی بر اساس طاقچه وبلاگ ) در کنار هم قرار داده اند ، و آنها کار نوشتن را نیز برای سایت خود در دسترس قرار می دهند. خبر بد این است که هزینه اشتراک 30 دلار در ماه هزینه دارد. اگر سعی می کنید حرفه خود را در زمان استراحت ناهار از زمین خارج کنید ، می توانید برای صرفه جویی در وقت زیاد ، صرفه جویی در هزینه های آن را بیشتر از ارزش آن کنید.

22. بخاطر

به دلیل بهترین وب سایتهای شغلی آزاد

ما نتوانستیم نویسندگان فنی را کنار بگذاریم! می توانید راهنماهای مفیدی در مورد صورتحساب ، پرداخت ها ، ارز blockchain و موارد دیگر بنویسید. آنها به دنبال پست های طولانی و تحقیق شده هستند ، بنابراین ورود به عنوان یک تازه کار دشوار خواهد بود ، اما اگر در حال حاضر دانش در زمینه خود دارید ، مطمئناً می تواند ارزش وقت شما را داشته باشد.

23. PubLoft .

بهترین وب سایت های مشاغل آزاد PubLoft برای نویسندگان

PubLoft مکانی عالی برای یافتن مشاغل آزاد و مستقل (با هزینه مناسب) برای مشتریان قابل اعتماد و بدون نیاز به تعامل با خود مشتریان است. قول آنها این است که به آزادکاران کمک کنید هرگز مجبور نباشند مشتری دیگری را دوباره پیدا کنند ، بفروشند و یا مدیریت کنند با نرخ هایی که در هر پست از 150 دلار شروع می شود ، می توانید روی مهارت های خود کار کنید و PubLoft سمت مدیریت امور مشتری را کنترل می کند. علاوه بر این ، آنها همچنین به شما کمک می کنند که در این راه نویسنده ای بهتر باشید.

24. محتوا .

وب سایتهای شغلی آزاد برای محتویات نویسندگان ryrob

آمدن به عنوان نمونه کارها رایگان به عنوان سهام آزاد برای آزادکاران خلاق ، انتشار آنلاین با مشاوره مستقل آزاد و بستری برای به ثمر رساندن مشاغل آزاد با صدها مورد از موفق ترین مارک ها و مبتدیان در جهان ، محتوا یک پلت فرم سبک آژانس با کیفیت بالا است که (هنگامی که شما هستید پس از ایجاد نمونه کارها توسط تیم مدیریت حساب خود انتخاب شده اید) شما را برای پروژه های نوشتن آزاد و پردرآمد بسیار مستقیم با مشتریان متصل می کند. در گذشته ، من پروژه هایی را برای نوشتن محتوای وبلاگ با فرم طولانی برای وام شخصی ، SoFi ، گرفته ام که بین 600 دلار - 1600 دلار در هر مقاله بسته به طول و دامنه پروژه.

بهترین وب سایت برای طراحان برای به دست آوردن مشاغل آزاد

شما دریافت می کنید تا دنیا را به مکانی بهتر و زیبا تبدیل کنید ، هر بار یک آرم Helvetica.

25. 99 طرح .

بهترین وب سایت های شغلی آزاد 99 طراحی

این سایت با فرمت متفاوتی نسبت به سایت های معمولی مستقل راه اندازی شده است ، اما در زمینه طراحی کار می کند. مشتریان مسابقه ای را منتشر می کنند ، و طراحان کار خود را به عنوان درخواست خود ارسال می کنند. مشتری طرحی را که دوست دارند ، انتخاب می کند و به طراح پرداخت می شود. من مطمئن هستم که شما روند نزولی را مشاهده کرده اید - اگر برنده نشوید ، حقوق دریافت نمی کنید. با این حال ، این می تواند یک روش عالی برای ایجاد نمونه کارها در ابتدا باشد و اگر به هر حال کار خود را انجام دهید ، می تواند یک منبع عالی باشد.

26. رفتار.

این یک سایت شغل آزاد نیست ، بلکه این کاری است که اکنون باید انجام دهید. مثل الان همین الان این نوع سایتها به طراحان کمک می کنند تا کارهای خود را به نمایش بگذارند و از آنجا که سایت دارای DA بسیار بالاتر از هر وب سایت شخصی است که شما در کنار هم قرار می دهید ، کار شما شانس بیشتری برای نمایش زود هنگام در موتور جستجو بر اساس کلمات کلیدی شما تحقیق دارد . این برای طراحان در هر سطح مهارت و مواردی که لازم است سریعاً راه اندازی شوند ضروری است.

27. دریبل .

بهترین وب سایت های شغل آزاد Dribbble

در بالا مشاهده کنید - روش دیگری برای جلب توجه مردم و جلب کار خود در حد امکان. فایده دیگر این سایت ها این است که شما از دیگر طراحان و مشتریان بالقوه درباره کار خود بازخورد می گیرید. بازخورد برای پیشرفت بسیار مهم است ، بنابراین آن را با صراحت بپذیرید! همچنین ، سایر طراحان موجود در سایت را مرور کنید تا احساس کنید که در آینده چه نوع پروژه هایی را دوست دارید و ممکن است بخواهید روی آن کار کنید.

28. لیست فرشته .

بهترین لیست فرشته وب سایت های شغلی آزاد

اگر قرص استارتاپ را قورت داده اید و رویای شما این است که روزی برای یک شرکت باحال و تازه کار کنید ، مسیر خود را با Angel List شروع کنید. شرکت های نوپا از انواع و اقسام استعدادها را در Angel List جستجو می کنند ، از تأسیس گرفته تا با نام تجاری جدید ، بنابراین می توانید طعم فرهنگ استارتاپ را بدست آورید و احتمالاً پای خود را برای اشتغال طولانی مدت بگیرید.

29. هنر می خواست .

بهترین وب سایت های شغلی آزاد که می خواستند

هنر کردی؟ آنها هنر می خواهند! اگر بیشتر یک طراح گرافیک یا تصویرگر دیجیتال هستید (یا حتی اگر از قبل هم بسیار ماهر هستید) ، می توانید شاهکارهای خود را روی Art Wanted قرار دهید. افراد می توانند آنها را با کلمات کلیدی مرور کنند و همیشه امکان ارتباط با مشتری وجود دارد!

30. طراحی کلاغ .

بهترین مجموعه طراحی وب سایت های شغلی آزاد

این بازار دیگری شبیه به 99 طراحی است که طراحان کمی در سایت فعال هستند. آنها همچنین مسابقات دارند ، اما مبلغ کمتری نیز پرداخت می کنند. اینها در واقع هر دو مزیت برای طراحان جدید هستند ، زیرا رقابت کمتری از طراحان بسیار باتجربه وجود دارد ، و به احتمال زیاد شما انتخاب خواهید کرد.

31. استودیوی انواتو .

بهترین وب سایت های شغلی مستقل Envato استودیو

محبوب ترین رده Envato Studio آرم ها است ، بنابراین اگر این مورد شما است ، از اینجا شروع کنید. آنها همچنین برای چرخش بسیار سریع و یک سکوی آسان برای استفاده ، هر دو برنده برای مبتدیان هستند!

32. کوروفلو .

بهترین وب سایت های شغلی آزاد

اگر کمی باتجربه تر هستید اما نیاز دارید که به سرعت وارد دنیای آزاد شوید ، این مجموعه ممکن است بهترین گزینه برای شما باشد. در Coroflot ، نمونه کار خود را ارسال می کنید ، و مشتریان پروژه های مورد نیاز خود را ارسال می کنند. تفاوت اینجاست که Coroflot یک ارتباط بین است ، و ایجاد ارتباط بین فریلنسرها و خود مشتری است.

33. مجله سر و صدا .

بهترین مجله Smashing مجلات آزاد

این یکی دیگر از هیئت های شغلی عالی است ، و این یک منبع عالی برای استفاده از توسعه دهندگان و طراحان است. این امر به خود زمان هزینه مرتب سازی بر روی پستها می رسد ، اما یافتن مشاغل آزاد با تعهد زمانی که می خواهید آسان است.

34. CrowdSPRING .

بهترین وب سایت های شغلی آزاد CrowdSPRING

این فقط برای طراحان و "خلاقان" است - که ، ترجمه شده ، شامل هر نوع طراحی از طراحی گرافیکی عمومی تا طراحی لوگو است. این نیز برای فریلنسرها رایگان است و ثبت نام در آن بسیار آسان است - هیچ لیست انتظار یا دعوت کد لازم نیست.