من به عنوان یک فریلنسر سابق که اکنون مترجمان را استخدام می کنند ، من یک دیدگاه منحصر به فرد در مورد موضوع کار با افرادی که می نویسم ، دارم. من یک چرخه ای از نرخ ها و تجارب فریلنسر را سوار کرده ام. و در حال حاضر ، بازار سرانجام آنچه را که آزاد و بورس های بزرگ (و ویراستاران) می دانستند درک کرده است: نویسندگان مستقل ممکن است یک کوچک باشند ، اما یک چیز خوب - که نه تنها می تواند بنویسد ، بلکه قابل اعتماد نیز است - یکی است. میلیون. و کاملاً ارزش پول را دارد.

Use the free HubSpot Invoice Template Generator to create professional invoices in minutes.

بنابراین این آزادکاران را کجا می یابید؟ و هنگامی که آنها را پیدا کردید ، چگونه آنها را به سمت ایجاد محتوای شگفت انگیز و مقیاس پذیر سوق می دهید؟ در اینجا هفت روش آزمایش شده و واقعی برای یافتن و مدیریت فریلنسرها ارائه شده است. با استفاده از این روش ها ، من نویسندگان بزرگی را نوشتم که مطالب واقعاً قابل توجهی را برای شرکت خود نوشتند.

یافتن فریلنسرها

1) از سایر ویراستاران و بازاریابان بخواهید توصیه های خود را ارائه دهند.

بسیاری از فریلنسرهای من از طریق توصیه های شخصی آمده اند. به عنوان مثال ، یک بار شخصی را استخدام کردم که می خواهم در روزنامه کالج ما کار کنم. من به راحتی یک ایمیل به او شلیک کردم تا ببینم آیا او علاقه مند است یا خیر. قبلاً با هم کار می کردیم و می دانستم که او قابل اعتماد ، مسئول و نویسنده بزرگی است. او بازاریاب نیست ، اما باهوش است و به راحتی می تواند مفاهیم جدید را هضم کند.

شما فقط کسی را برای پیاده روی سگ خود یا بچه دار کردن فرزندان خود استخدام نمی کنید ، همین موضوع را باید برای محتوای وبلاگ خود نیز گفت. از افرادی که در صنعت شما هستند یا افرادی که مرتبا با خالقان محتوا کار می کنند ، سؤال کنید. احتمال وجود دارد ، آنها یک فریلنسر یا دو نفر را می شناسند که با آنها تجربه خوبی داشته اند که می توانند پروژه های بیشتری را به عهده بگیرند.

2) به نویسندگان و انتشاراتی که دوست دارید نگاه کنید.

از آنجا که اکثر مترجمان آزاد می توانند بیش از یک فرصت را در یک زمان انجام دهند ، هیچ مشکلی در دسترسی به کسانی که برای سایر انتشارات می نویسند وجود ندارد. سلام ، این سرمایه داری بازار آزاد است.

اگر شما در حال ایجاد محتوا هستید ، بخشی از روز شما باید خواندن مطالب عالی باشد. آیا مرتباً می بینید که یک نام ظاهر می شود یا یک نشریه پیدا می کنید که به طور مداوم محتوای عالی را ارائه می دهد؟ با فریلنسرهای آنها از طریق توییتر یا لینکدین تماس بگیرید. تقریباً هر آزادکاری که می دانم تقریباً همیشه می تواند از کارهای بیشتری استفاده کند - چرا نباید برای شما اینگونه باشد؟

3) نویسندگان را در شبکه های سنتی و کانالهای استخدام جستجو کنید.

این ممکن است برای برخی از افراد بی تحرک به نظر برسد ، اما کانالهایی که شما به طور سنتی می خواهید از آن استفاده کنید برای استخدام هر کسی نیز در فری بورس کار می کند. LinkedIn ، MediaBistro و حتی Craigslist خیلی خوب کار می کنند. همچنین می توانید بر اساس مناطق مورد علاقه خود در مکانهایی مانند Behance ، فریلنسرها را مرور کنید ،   Elance ، و   دایرکتوری شریک HubSpot .

اگر بودجه دارید ، ساده ترین راه حل این است که از سیستم عامل های شخص ثالث مانند NewsCred استفاده کنید ، جایی که مترجمان برای نیازهای خاص برند شما مورد آزمایش و آزمایش قرار می گیرند. NewsCred به ویژه برای ما خوب کار کرده است - اکنون می بینم که توسط مترجمان که می خواهند بخشی از کاری باشند که انجام می دهیم ، در آن قرار گرفته ام. اگر شما به طور آزاد و بورس های خود را مدیریت می کنید و آنها چیزهای شگفت انگیزی را خلق می کنند ، افراد با استعداد دیگری به آن سر خواهند زد.

مدیریت فریلنسرها

4) برای برقراری ارتباط واضح ، نکته ای را بیان کنید.

من نمی توانم به اندازه کافی استرس بزنم همیشه از طرف برقراری ارتباط اشتباه کنید و یا اینکه قطعه ای را که دقیقاً همان چیزی است که وارد شده است ، دریافت نمی کنید ، خطرناک خواهید بود.

آیا می خواهید آنها از یک منبع خاص استفاده کنند؟ آیا الهام بخش خاصی برای این پست وبلاگ بودید؟ آن را در مسیرهای خود از مرحله دریافت قرار دهید. باعث صرفه جویی در وقت و اندوه همه می شود. همیشه در اسرع وقت دانش و اطلاعات مربوط به برند یا صنعت را به اشتراک بگذارید. آیا می خواهید فریلنسرهای شما از موضوعات یا رقبا مشخص استفاده کنند؟ آن را از روز اول نیز روشن کنید.

من توصیه می کنم یک Google Doc تهیه کنید تا این دانش را به طور کامل سازماندهی و به راحتی قابل تغییر نگه دارید. هر چه زودتر شما و مترجمان آزاد همگام شوید ، سریعتر یک فرآیند ایجاد محتوای یکپارچه خواهید داشت.

5) یک راهنمای سبک و لیست های چک فیلتر مارک ایجاد کنید.

همسویی با افکار قبلی من در مورد ارتباط ، یک راه عالی برای اطمینان از اینکه همه در همان صفحه هستند ، ترسیم اهداف روشن برند است. من توصیه می کنم یک راهنمای سبک و چک لیست های فیلتر مارک ایجاد کنید.

راهنمای سبک شما باید همه چیز را از صدا و صدای برند گرفته تا استراتژی محتوا و اصطلاحات سرمقاله پوشش دهد. به عنوان مثال ، آیا مارک شما از + یا & برای نشان دادن "و" استفاده می کند؟ فهمیدم که شامل نمونه های متن از محتوای واقعی صدای "خوب" نام تجاری ، و نه صدای نام تجاری عالی. (می خواهید مثالی ببینید؟ این همان چیزی است که راهنمای سبک HubSpot به نظر می رسد .)

هنگامی که راهنمای سبک خود را ایجاد کردید ، می توانید آن را به سه تا پنج امتیاز تقسیم کنید که "لیست چک فیلتر مارک" شما را تشکیل می دهد که مترجمان می توانند قبل از ارسال مطالب خود بررسی کنند. در این لیست های چک چیست؟ آنها باید اهداف محتوا را پوشش دهند و چه چیزی یک قطعه را صدا می کند و احساس مارک می کند.

6) سازماندهی بمانید.

اسناد را برای سازماندهی تکالیف ، ضربه ، الگوهای فاکتور ، مدل های قیمت گذاری و پروژه های آینده که به محتوا نیاز دارند ایجاد کنید. با وجود زیرساخت های محکم ، خودتان صرفاً با پر کردن هرچه بیشتر وقت خود را صرفه جویی می کنید.

اگر در بودجه شما باشد ، یک نرم افزار قوی برای مدیریت محتوا ( مانند HubSpot ) می تواند به شما در مدیریت تقویم محتوا ، گردش کار و فریلنسر کمک کند. به اشتراک گذاشتن این اطلاعات باعث می شود احساس بخشی از تیم شود و به همه کمک کند در طول موج یکسان باشند. (بودجه یک نرم افزار مدیریت محتوا را ندارید؟ برای شروع کار ، یک الگوی رایگان تقویم سرمقاله وبلاگ وجود دارد .)

7) به آزادکاران خود احساس ارزشمندی کنید.

من یک سایت فریلنسر سالانه را در سایت خود قرار داده ام که در آن از طریق دیدگاه برند ، راهنمای سبک ، چه محتوا موفق شده و از چه محتوا می توان از چند پیش نویس مجدد دیگر استفاده کرد. در عوض وقت و توجه آنها ، آنها را به ناهار و سپس شام و نوشیدنی بیرون آوردیم. حرکات مانند این پیوندهایی در زندگی واقعی با افرادی ایجاد می کند که بسیار برای شما بسیار عملی می کنند - و بخش بزرگی از موفقیت شما به آنها بستگی دارد.

من با ایجاد سیستمی که در آن فریلنسر با بالاترین عملکرد محتوای هر ماه برای هر ماه ، ترافیک را گیمیت کردم. این امر باعث می شود تا نویسندگان من به همان اندازه که به عملکرد و تبلیغ محتوای آنها اهمیت می دهند توجه کنند. ما همچنین توصیه هایی را برای فریلنسرهای خود در LinkedIn می نویسیم ، آنها را برای مشاغل دیگر توصیه می کنیم و از کار آنها به طور مداوم تقدیر می کنیم. به عنوان مثال ، ما آنها را در پست های رسانه های اجتماعی برچسب گذاری می کنیم و به طور آزاد حاشیه هایی می گذاریم تا بتوانند به صفحات رسانه های اجتماعی یا اوراق بهادار خود پیوند دهند. آنها همچنین یک دعوت نامه درهای باز به دفتر ما و هر رویدادی که داریم ، دارند.

فریلنسرهای بزرگ کالاهای داغ هستند. باعث شود که آنها بخواهند بیش از هر کس برای شما کار کنند.

برای هرکسی که در ساختن یک اتاق خبر مارک جدید کار کند ، به زودی خواهید فهمید که یک آزادکار خوب وزنشان در طلا است. با آنها مانند بخشی از تیم خود رفتار کنید ، به موقع به آنها بپردازید ، و به نظر می رسد فقط مراجعه به افرادی که هر روز درباره آن می نویسند ، مراجعه کنند.