35. کار نکردن .

بهترین سایت های مشاغل آزاد که برای طراحان کار نمی کنند

این انجمن مستقل و با کیفیت بالا که توسط دو فریلنسر سابق مشهور جهان تأسیس شده است ، تنها درصد بسیار کمی از متقاضیانی را که درخواست پیوستن به سکوی خود را دارند قبول می کند - گرچه سطح پروژه ها (و پرداختی) پس از حضور در داخل می تواند به خوبی منجر شود. اگر شما از مشاغل شرکت های مشتری آنها مانند اپل ، فیس بوک ، گوگل و سایر موارد شلوغ می شوید ، شش رقم داشته باشید و به طور مداوم برای طراحان ، هنرمندان ، عکاسان ، تولید کنندگان و جوانب تبلیغاتی پست کنید.

بهترین وب سایت ها برای توسعه دهندگان برای مشاغل آزاد

دقیقاً مثل فیلم ها - انگشتان دست خود را روی صفحه کلید با سرعت رعد و برق می کوبید ، برخی از کلمات مومبو جامبو تکنیکی را می گویید و راه خود را از طریق فایروال اشتغال هک کرده اید تا بتوانید حیرت انگیز داشته باشید. آسان

به عنوان یک نکته جانبی ، بسیاری از سایت های ذکر شده برای طراحان نیز کارهایی را برای توسعه دهندگان فراهم می کنند و بالعکس ، زیرا افراد گاهی اوقات آنها را جمع می کنند ، بنابراین لیست بالا را نیز بررسی کنید.

36. تفنگ .

بهترین تفنگ های مشاغل آزاد برای مهندسین

خودتان را به یک اسلحه استخدام شده علاقه مند کنید که مهارت های مهندسی برای بدست آوردن مشاغل آزاد با شرکت هایی مانند تسلا ، سیسکو و زاپوس را داشته باشد؟ Gun.io یکی از بهترین سایت های آزاد است که می تواند حضور داشته باشد زیرا به خوبی این دو شرکت را که استخدام مترجمان آزاد هستند و توسعه دهندگان از راه دور متصل به مباحث موجود بر روی سیستم عامل هستند. مهمتر از همه این است که بیشتر مشاغل آزاد در کمتر از 48 ساعت پر می شوند - برنده شدن هم برای آزاد و هم برای مشتری.

37. لورم .

وب سایت های مشاغل آزاد برای مهندسین از لورم سؤال می کنند

Lorem با وجود فشار بسیاری از انتشارات اخیر در انتشارات مهم مانند TechCrunch ، وال استریت ژورنال و CNBC ، به سرعت به عنوان یکی از قوی ترین مقصدها برای دستیابی به مشاغل آزاد و کوتاه مدت مرتبط با طراحی ، ساخت و رفع وب سایتها در حال افزایش است. آنچه مورد توجه مشتریان قرار می گیرد این است که برای لیست مشاغل آزاد هزینه ماهانه وجود ندارد و بیشتر افراد مفرح (برای پروژه های سریع) بین 25 تا 250 دلار پرداخت می کنند. تیم Lorem یک کار عالی را در مورد کارآزمایی با کارآفرینان آزاد انجام می دهد که به آنها اجازه می دهند تا روی این سکو کار کنند ، بنابراین باید متخصص شوید .

38. جوملانسرها .

بهترین وب سایتهای شغلی آزاد

اگر یک جادوگر تکنسین هستید و کمی سر و صدا دارید ، ابتدا به Joomlancer بروید. آنها یک پروسه ثبت نام سریع دارند و تقریباً خیلی سریع می توانید قیمت کار را شروع کنید. آنها اما تمرکز زیادی روی پروژه های نرم افزاری متوسط ​​و متوسط ​​تا پیشرفته ندارند ، اما مکان مناسبی برای مبتدیان نیست.

39. یک کدگذار اجاره کنید .

بهترین وب سایتهای شغلی آزاد یک کدگذار را اجاره کنید

خود توضیحی زیبا - مشتریانی که به دنبال برنامه نویسان ، توسعه دهندگان و حتی طراحان هستند به اجاره رمزگذار می روند. . . خوب. . یک رمزگذار. همچنین ثبت نام رایگان!

40. مدیریت 10 برابر .

بهترین وب سایت های شغلی آزاد 10x مدیریت

این سایت در اختیارات "فناوری" خود بسیار گسترده است ، و به دنبال انواع فریلنسرها ، از توسعه دهندگان گرفته تا معلمان امنیت سایبری است. اگر تخصص خاصی در زمینه طاقچه دارید ، یا علاقه ای دارید و می خواهید امکانات را ببینید ، این مکان بسیار خوبی برای شروع است.

41. گیگستر .

بهترین وب سایت های شغلی آزاد

گیگستر همچنین یک فناوری پیشرفته است. طراحان نرم افزار ، طراحان وب ، حتی توسعه دهندگان برنامه می توانند خانه خود را در Gigster پیدا کنند. آنها یک فرایند غربالگری دارند که می تواند پذیرش آن را دشوار کند ، اما آنها از AI برای مطابقت با فریلنسرها با پروژه ها استفاده می کنند ، که این بسیار ساده است. اگر تجربه ای دارید ، این موردی است که باید بررسی کنید.

42. کمد استعداد .

بهترین کمد استعدادیابی وب سایت های شغلی آزاد

بنابراین اگر در حال خواندن این موارد هستید و متوجه می شوید تجربه ای را که تجربه کرده اید ندارید ، دلیلی ندارد که بتوانید بلافاصله شروع به کار کنید - فقط باید در مورد پیشرفت مهارت های خود شروع کنید. کابینت استعدادی یک منبع عالی برای ضروریاتی مانند رزومه دیجیتال شما و پیدا کردن مشتری مناسب است.

43. دارای کد .

بهترین وب سایت های شغلی مستقل کد پذیر است

کارشناسان وردپرس ، این مکان عالی برای شروع است. Codeable بر ارائه همه موارد از مشتریان در زمینه مضامین وردپرس گرفته تا افزونه ها - به همین ترتیب است. آنها به معنای واقعی کلمه فقط یک منبع برای پیدا کردن افراد متخصص وردپرس هستند ، بنابراین وظیفه شما برای پیدا کردن مشتری های مناسب خیلی ساده تر شده است.

44. برنامه نویس ملاقات با طراح .

بهترین برنامه نویس وب سایت های شغل آزاد با یک طراح دیدار کنید

این سایت هر نوع فریلنسر مورد نیاز برای ایجاد یک وب سایت بزرگ ، از جمله برنامه نویسان ، توسعه دهندگان و طراحان را گرد هم آورده است. جستجوی یک هیئت شغلی بسیار آسان ، برجسته کردن بودجه ، مهارت لازم و مهلت نهایی است.

45. YouTeam .

بهترین وب سایت های مشاغل آزاد YouTeam در ryrob

اگر یک توسعه دهنده نرم افزار باتجربه هستید ، YouTeam سایتی عالی است که شما را با کار با قرارداد از راه دور (و حتی مشاغل آزاد) تقاضا می کند. در حالی که بیشتر مهندسین روی سیستم عامل خود فریلنسر تمام وقت نیستند ، اگر در حال حاضر پیمانکار دیگری برای شرکت مشاوره فناوری اطلاعات یا فروشگاه توسعه نرم افزار باشید ، می تواند مکانی عالی برای انتخاب برخی پروژه های بلند مدت باشد. به منظور پیوستن به این پلتفرم ، ابتدا شرکتهای نرم افزاری و توسعه دهندگان آنها کاملاً مورد بررسی و تأیید قرار می گیرند که یک لایه اضافی از اعتبار به این بستر می افزاید.

بهترین وب سایت های عکاسان برای مشاغل آزاد

غالباً با دوربینی دیده می شود که لنزهایی را کمی بزرگتر از سر خود ورزش می کند ، که احتمالاً فقط در یک سناریو قابل استفاده است (اما قسم بخورید که کاملاً ضروری است). به جای جمع کردن همه لایک ها در فیس بوک ، همه این پول های سخت سرد را در این سایت ها جمع کنید.

46. Craigslist .

بهترین فهرست وب سایت های شغلی آزاد

ما این را در بخش کلی ابتدای لیست ذکر کردیم ، اما این واقعاً برای عکاسان صدق می کند ، بنابراین می خواهیم در اینجا تکرار کنیم. همیشه مدل هایی وجود دارد که به دنبال ایجاد نمونه کارها خود هستند و اغلب اوقات همه چیز را برای شما رقم می زنند ، فقط به دنبال یک استعداد مشتاق همکار هستند - شما. این می تواند سرگرم کننده و رایگان باشد ، و دقیقاً همان چیزی است که پرتفوی شما به آن نیاز دارد.

47. Airbnb .

بهترین وب سایت های شغلی آزاد Airbnb

انتظار نداشتید که این مورد را در لیست مشاهده کنید ، مگر شما بودید؟ Airbnb از عکاسان برای بازدید از خانه ها و عکس گرفتن از آنها برای عکس های "تأیید شده" برای سایت خود استفاده می کند. بررسی کنید که آیا آنها در منطقه شما استخدام می شوند - این می تواند یک راه جالب برای سفر به اطراف و پرداخت هزینه آن باشد.

48. شغل های کشتی کروز .

بهترین وب سایتهای شغلی کشتی آزاد

احتمالاً یک تعجب دیگر در لیست. آیا می دانید دستگاه های بستنی در بسیاری از کشتی های کروز 24/7 کار می کنند؟ آیا واقعاً باید شما را بیشتر بفروشیم؟ این سایت ورودی مناسب برای عکاسی در سفر است - و بستنی ، مثل همیشه.

49. مشاغل عکاسی مرکزی .

بهترین وب سایت های شغلی آزاد کار شغل مرکزی

این زیر مجموعه از Creative Jobs Central ، یک بازار عکاسی آزاد است. عضویت در حق بیمه آنها هزینه دارد ، اما آنها بیش از هزار شرکت فعال ارسال کننده دارند و آنها عملا تضمین می کنند که شما شغل هایی در منطقه خود خواهید داشت. همچنین آماتورها را هدر می دهد و رقابت را کاهش می دهد که اگر کمی هزینه بیشتری داشته باشید می توانید ارزش آن را داشته باشید. پیوستن و جستجوی آن از طریق آنچه که ارائه می دهند رایگان است ، بنابراین قبل از ارتکاب آن را کشف کنید.

50. مشاغل روزنامه نگاری .

بهترین مشاغل آزاد روزنامه نگاری شغل آزاد

هر داستان عالی برای کنار آمدن با آن نیاز به یک تصویر عالی دارد ، و اگر به دنبال شکسته شدن در دنیای فتوژورنالیسم هستید ، از اینجا شروع کنید. انواع شغل روزنامه نگاری در اینجا ارسال می شود ، نه فقط نوشتن!

51. مشاغل عکاسی یاب .

بهترین وب سایت شغل آزاد عکاس یاب

آیا شما احتمالاً در تلاش هستید تا شغل عکاسی را پیدا کنید؟ تبریک می گویم ، شما بازار هدف آنها هستید. به لطف گذشته ، این یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره مفید برای جستجو در تمام مشاغل عکاسی ارسال شده و همچنین امکان بارگذاری رزومه کاری شما است تا مشتری بتواند شما را پیدا کند.

52. مشاغل عکاسی آنلاین .

بهترین مشاغل آزاد عکاسی به صورت آنلاین

این یکی کمی متفاوت است ، زیرا بیشتر برای عکس های شما یک بازار است نه برای شغل. اگر بقیه عکس هایی دارید که می خواهید از آنها درآمد کسب کنید ، سعی کنید ابتدا آنها را در اینجا ارسال کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد.

53. شغل عکاس آزاد.

بهترین وب سایت های شغلی مستقل آزاد

این وب سایت ها مستقیم به این نکته می رسند ، نه؟ این یک صفحه کار مشترک است که از سراسر وب منتشر می شود ، اما فایده آن برای این است که این موضوع اصلاح شده است - آنها فقط آنچه را که در ترکیب پیدا می کنند نیستند.

بهترین وب سایت ها برای بازاریابان برای مشاغل آزاد

دیدن شرکت ها یا شرکت های نوپا با ایده ها و محصولات عالی ، اما هیچ ایده ای برای فروش آنها ، شما را کمی در درون شما می کشد. شما می دانید چگونه به آنها کمک کنید - هزینه آن را بپردازید. بازاریابان از همه نوع تمایل دارند تا به بازارهای بزرگ آزاد تبدیل شوند ، بنابراین ابتدا همه مظنونان معمول را بررسی کنید (Upwork ، Guru ، و غیره). با این حال ، تعدادی دیگر وجود دارد که با برخی از تخصص های بازاریابی صحبت می کند.

54. مردم در هر ساعت .

بهترین وب سایتهای شغلی آزاد در هر ساعت

این یکی برای بازاریابان و همچنین افراد متخصص و مهندسین نرم افزار بسیار عالی است. PPH تقریباً به همه موارد موجود در فرآیند مراقبت می کند ، اما فقط 15 برنامه قبل از شارژ اجازه می دهد. اگرچه مرور رایگان است ، بنابراین ارزش آن را دارد که برخی از احساسات را ارسال کنید و ببینید آیا فکر می کنید ارزش آن را دارد یا خیر.

55. از راه دور .

بهترین راه دور وب سایت های شغلی آزاد

Remotive یک هیئت شغلی نسبتاً استاندارد است که می توانید انواع مختلفی از جمله بازاریابی را از طریق آن جستجو کنید و انواع آن را در اختیار داشته باشید. به راحتی می توان فهمید که چه زمان کار ارسال شده است ، در کجا واقع شده است و چه تخصصی در بازاریابی در آن وجود دارد. و رایگان!

56. آبخوان

بهترین وب سایت های شغلی آزاد

این یک شرکت بزرگ دیگر است که اتصالات را برای شما ایجاد می کند. مشتری هایشان شکاف هایی را که باید برای پر کردن آنها به دستشان بیاید ، می آیند و برای انجام کار به گروه فریلنسر خود مراجعه می کنند. آنها عمدتاً بر بازاریابی متمرکز هستند ، اما همچنین در مشاغل فنی و خلاق متلاشی می شوند.

بهترین وب سایت ها برای دستیاران مجازی برای مشاغل آزاد

تحقیق ، ورود اطلاعات ، حسابداری ، پاسخ دادن به ایمیل های تشدید کننده حرفه ای - دستیاران مجازی می توانند انواع و اقسام تخصص هایی را داشته باشند که به رئیس خود کمک می کند موهای خود را بیرون نکشند. همچنین این یک انتخاب عالی برای کار از راه دور است.

57. بلای .

بهترین وب سایت های شغلی مستقل Belay

بلای شرکتی است که دستیار شخصی مجازی را به مشتریان خود ارائه می دهد ، و همیشه از راه دور است ، بنابراین مطمئناً ارزش آن را دارد که بررسی کنید و ببینید که آیا اینها در تخصص شما وجود دارد یا خیر.

58. زمان و غیره

بهترین مشاغل آزاد برای دستیاران مجازی ryrob

این یک شرکت بزرگ دیگر است که به افرادی که می خواهند مشاغل آزاد را به عنوان دستیار مجازی مستقر کنند ، منبع دارد. آنها در فضای دستیار مجازی تخصص می یابند ، بنابراین مطمئناً اگر دقیقاً همان چیزی است که شما دنبال می کنید ، مناسب خود را در آنجا پیدا کنید.

59. ClickWorker .

بهترین وب سایتهای شغلی آزاد ClickWorker

این سایت دارای انواع وظایف VA پرداخت شده از جمله نوشتن ، ورود داده ها و تحقیقات است. یک آزمون ارزیابی سریع بگیرید و سپس به هیئت شغلی آنها دسترسی پیدا خواهید کرد. انواع شرکت ها در سایت خود پست می کنند ، حتی شرکت های بزرگی مانند پی پال! این یک راه عالی برای شروع سریع است.

60. ترکی مکانیکی آمازون .

بهترین وب سایت های شغل آزاد آمازون مکانیک ترک

این سایت مهمترین مشکل را دارد که می توانید کار سریع را سریع پیدا کنید - به معنای واقعی کلمه می توانید در حدود یک ساعت کار خود را برای آنها شروع کنید. آنها همیشه یک نوع کار دستیار مجازی در دسترس دارند. نکته مهم این است که بسیاری از آنها حقوق خوبی ندارند ، بنابراین توصیه ما این است که یا از این مسئله استفاده کنید ، یا اینکه در مورد مشاغلی که ارزش وقت شما را دارند واقعاً انتخابی باشید.

61. شبکه VA .

بهترین وب سایت های شغلی آزاد VA

همانطور که از نام آن پیداست ، این یک روش عالی برای شبکه سازی با دیگر دستیاران مجازی ، به همراه هیئت شغلی عالی آنها است که می توانید از طریق آن جستجو کنید. آنها همچنین مشاوره و منابع خوبی برای مبتدی VA نیز دارند ، بنابراین قطعاً یک توقف اولیه ضروری است و توصیه می کنم این کارها را از مشاغل خانگی نیز انجام دهید تا منجر به دستیابی به کارهای دستی بیشتر شود.

62. دستیار بازی.

بهترین دستیار مسابقات وب سایت های شغلی آزاد

اگر احساس نمی کنید که از طریق تابلوهای شغلی برخورد می کنید ، این یکی از سایت هایی است که ارتباطات را برای شما ایجاد می کند. بسته به مهارت شما ، آنها شما را با آنچه مشتری هایشان به آن نیاز دارند مطابقت می دهد. دستمزد برای مبتدیان بسیار مناسب نیست ، اما آنها تازه کار را شروع می کنند ، اما می توانند ارزش آن را داشته باشند.

63. مجازی .

بهترین وب سایت های شغلی آزاد

اگر به دنبال کار تمام وقت هستید و فقط به کار از راه دور اهمیت می دهید ، Zirtual می تواند یک مسابقه عالی برای شما باشد. آنها بطور تمام وقت VA را برای تخصص های مختلف استخدام می کنند ، بنابراین به طور حتم هیئت مدیره آنها را بررسی کنید تا ببینید که چه چیزی در دسترس است. آنها همچنین مزایایی برای کارمندان خود دارند که بسیار ناشناخته در جهان از راه دور / مستقل است.

64. دست های فانتزی .

بهترین وب سایتهای شغلی آزاد

آیا فقط می توانیم بگوییم این نام مورد علاقه ماست؟ آنها سایت دیگری هستند که مترجمان را برای ارائه خدمات به مشتریان خود استخدام می کنند ، همه چیز از تماسهای تلفنی گرفته تا وارد کردن داده ها. آنها آن را با تکلیف ، که ارزش های مختلف دلار ارزش دارند ، تجزیه می کنند ، و حتی موقعیت های مدیریتی در دسترس دارند.

65. در سراسر جهان 101 .

بهترین وب سایت های شغلی آزاد در سراسر جهان 101

این یک سرویس تطبیق کننده دیگر است ، اما این یکی کمی بیشتر از سایر حق بیمه هاست. اگر تجربه یا مهارت خاصی دارید (مانند صحبت کردن با یک زبان دیگر) ، سعی کنید پای خود را با این سایت بگیرید. مشتریان آنها معمولاً از سطح بالاتری برخوردار هستند ، مبلغ بیشتری پرداخت می کنند و دستیاران مجازی کار منظم تری دارند.

بهترین وب سایت های ویرایشگرهای ویدئویی برای مشاغل آزاد

هر کسی می تواند به طور عمودی یک آیفون را به صورت عمودی و رکورد مطبوعاتی نگه دارد ، اما همه نمی توانند یک ویدیوی صاف و جلا را از آن جدا کنند. اگر برای چالش آماده هستید ، مشاغل خارج از کشور برای شما وجود دارد!

66. رفتار.

بهترین رفتار وب سایتهای شغلی آزاد

ذکر شده در بالا ، این یک گزینه به همان اندازه عالی برای ویرایشگران ویدیو است. آنها مرتباً مشاغلی را ارسال می کنند که می توانید برای آنها درخواست کنید ، و آنها یک سبد عالی را برای آنها آسان می کنند تا مشتریان شما بتوانند به شما مراجعه کنند.

67. مندی .

بهترین وب سایت های شغلی آزاد

مندی فقط و فقط به کارهای فیلم و تولید تلویزیون اختصاص دارد ، برای بهتر و بدتر. صعود این است که شما نیازی به مرتب کردن در مشاغل نامربوط ندارید ، روند نزولی این است که شما با بسیاری از افراد دیگر مانند شما رقابت می کنید. اطمینان حاصل کنید که ایستادگی کرده اید ، یک برنامه عالی بنویسید و یک نمونه کار جلا دهید.

68. قطب تولید .

بهترین مرکز تولید وب سایت های شغلی آزاد

یک سایت دیگر که فقط بر تولید رسانه ها متمرکز است ، هزینه آن اندکی هزینه دارد - برنامه های اولیه فقط 5 دلار در ماه هستند ، بنابراین ، اجازه ندهید که این مسئله شما را بیش از حد باز دارد.

69. مرحله 32 .

بهترین سایتهای شغلی آزاد مرحله 32

این نوع سایتی است که هیئت شغلی با شبکه سازی ملاقات می کند ، که می تواند برای حرفه ای مانند ویرایش ویدیو عالی باشد ، جایی که کلمه دهان شما را بسیار دور خواهد کرد (اما شغل هایی وجود دارد که وقتی هنوز کسی در مورد شما صحبت نمی کند ، مرتب شود) .

70. Assemble.tv .

بهترین تولیدکنندگان مشاغل آزاد ، تولیدکنندگان فیلم های ویدئویی مستقل را استخدام می کنند

Assemble یک شبکه خلاقیت بسیار خلاقانه از جمله کارگردانان ، نویسندگان کپی رایت ، کارگردانان خلاق ، عکاسان ، سردبیران ، هنرمندان حرکت و موارد دیگر است. از آنجا که آنها با مارک های قابل تشخیص همکاری می کنند تا به آنها در ارتباط با استعداد خلاق برتر کمک کند ، آنها هر خلاقیت را کاملاً نمایش می دهند تا اطمینان حاصل کنند که قبل از پذیرش در شبکه خود ، استانداردهای کیفیت خود را منتقل می کنند. می توانید در وب سایت آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید .

بهترین وب سایت های فروشندگان برای به دست آوردن مشاغل آزاد

مطمئناً ، شما می توانید یخ را به یک اسکیمو و یک تخته موج سواری به یک سان دیگان بفروشید ، اما آیا می توانید خودتان را بفروشید؟

71. ZipRecruiter .

بهترین مشاغل آزاد ZipRecruiter برای موقعیت های فروش

شانس وجود دارد ، شما قبلاً از ZipRecruiter شنیده اید به دلیل چند شرکت برای استخدام استعداد تمام وقت از سکوی شغلی خود استفاده می کنند ، اما آیا می دانید آنها همچنین بطور منظم تعداد زیادی از مشاغل آزاد با کیفیت بالا را با فرصت هایی برای انجام کار نیمه وقت ارسال می کنند. فروش برای شرکت های برتر؟ شما می توانید از 500 دلار تا 10،000 دلار در ماه (با شرکت مناسب ، مجموعه مهارت و تجربه) به عنوان پیمانکاری درآمد کسب کنید که از طریق ترکیبی از حقوق پاره وقت و کمیسیون فروش جبران می شود.

72. کلاه قرمزی .

بهترین وب سایت های شغل آزاد Red Hat

رد هت به طور کلی با مشتریان سطح بالاتری کار می کند و از کارگران آزاد و کارگران از راه دور برای کمک به مشتریان خود در هر کاری از توسعه نرم افزار تا فروش استفاده می کند. اگر تجربه ای دارید یا فکر می کنید مجموعه مهارت های شما به اندازه کافی بالا است ، آنها را بررسی کنید.

73. هیئت شغلی برنامه تبادل برنامه Salesforce .

بهترین برنامه های شغلی آزاد در وب سایت Salesforce Exchange

نیرویی در فروش باشید! Salesforce به عنوان ابزاری پیشرو در CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) برای شرکتهایی از هر شکل و اندازه شناخته شده است. علاوه بر این ، آنها دارای یک هیئت شغلی App Exchange هستند که شرکت هایی که با Salesforce ادغام می شوند می توانند در مورد نیازهای استخدام خود در مورد آنها قرار دهند - بسیاری از آنها نیاز به فروش آزاد یا از راه دور دارند.

74. از درایو پرش کنید .

بهترین وب سایت های شغلی آزاد از درایو پرش کنید

این یکی دیگر از سایت های هیئت مدیره شغلی است که تعداد زیادی از مشاغل فروش ارسال شده است. برای جدا کردن خود ، به شما می گوید که با رانندگی به دفتر چقدر پس انداز کرده اید.

بهترین وب سایت ها برای مشاغل آزاد پشتیبانی مشتری

شما ایده کمک به مردم را دوست دارید ، اما رانندگی به محل کار و گردش در اطراف یک فروشگاه فقط به نظر چیز شما نمی رسد. سبک آنلاین ممکن است سبک شما باشد:

75. ما از راه دور کار می کنیم .

بهترین وب سایت های شغلی آزاد که از راه دور کار می کنیم

همانطور که از نام این سایت پیداست ، این سایت برای کارگران آزاد از انواع مختلف است. با این حال ، آنها شغل های پشتیبانی مشتری زیادی دارند که می توانید از طریق آن جستجو کنید تا ببینید چه چیزی مناسب است.

76. مشاغل مجازی .

بهترین پیشنهادات مجازی وب سایت های شغلی آزاد

این یکی دیگر از سایتهای عالی است که دارای مشاغل پشتیبانی از مشتری است.

77. پشتیبانی محور .

بهترین پشتیبانی وب سایتهای شغلی آزاد

یکی از معدود تابلوهای شغلی با پشتیبانی متمرکز در آنجا ، قطعاً برای مشاغل مناسب و مناسب آن را مورد توجه قرار دهید.

78. از طریق شبکه های خود!

بهترین توصیه ما برای این نوع کارها این است که اگر شرکتی دارید که قبلاً دنبال می کنید ، فردی را در آنجا بشناسید ، که نسبت به آن اشتیاق دارید یا از همه مهمتر ، دانش دارید ، به آنها دسترسی پیدا کنید! هیچ وقت دردسر نمی کند که از طرف خودتان یک کار کوچک پا انجام دهید و ببینید که در هنگام مشاغل آزاد و پردرآمد ، چه چیزی در آنجا وجود دارد.

و اگر به دنبال ایده های بیشتر و الهام بخش هستید ، لیست من از بهترین کارهای مربوط به مشاغل خانگی را که می توانید در کنار تمام حواشی تمام وقت خود انجام دهید ، بررسی کنید.